Heijjsan jälleen, vähän jäi kirjoittaminen töiden ja koulun takia, mutta jälleen kehissä!

Nyt olen vihdoin ja viimein parantunut, niin pääsen jälleen reenaamisen makuun! Tarkoitus olisi myös salilla eksyä käymään, kunhan vain ajan saa riittämään. Tänä vuonna lupasin itselleni, että pidän parempaa huolta kehosta ja mielestä. Olen helposti stressaantuva ihminen, joten rentoutuminen ja kunnon reenaus ovat välttämättömiä. Olen tässä hakenut inspiraatiota erilaisista mielenkiintoisista persoonista, ja muutamia mielenkiintoisia on löytynyt. Niistä lisää myöhemmin.

Ryhdyin myös turhamaiseksi, varasin ajan ripsienpidennyksiin. Tahdon kokeilla, jospa ne rakentaisivat itsetuntoani eheämmäksi. Tiedän, kaikilla naisilla on itsetunto-ongelmia, milloin mikäkin on vinossa. Sille ei vaan voi mitään. Monet kerrat olen itkuä vääntänyt kun peilissä onkin ollut joku ruma ihminen. Ja tuskinpa olen ainoa. Mutta minkä sille voi? Turhamaisuus osaa joskus olla ihana asia. Voit hullutella, shoppailla, kulkea korkokengissä ylväänä, kauniina. Mikä sen parempaa!

Tahtoisin vaan, että en olisi riippuvainen kauneudenhoidosta, vaan antaisin itseni olla luonnollinen. Mutta jokin siinä kiehtoo, mikä? 

Lisäilen tänne tänään hieman lisää jumppailu ohjeita, toivottavasti jumppapallojumpasta on ollut iloa mahdollisimman monelle!

~ Ninnna